خرید و فروش آنلاین انجیر خشک استهبان

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
انجیر خشک استهبان AAAS

فروش آنلاین انجیر خشک استهبان

انجیر خشک استهبان بازار بسیار گسترده ای را در میان خشکبار به خود اختصاص داده است. قسمت عمده ای از آن نیز به صادرات تعلق گرفته است. اگر نیاز به راهنمایی دقیق دربارۀ خرید انجیر خشک استهبان دارید، ما این اطلاعات را برای شما جمع آوری کرذه‌ایم.

همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت انجیر خشک و خرید عمده یا صادرات آن با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸ تماس بگیرید.

انجیر خشک صد یک پرک

50 درصد از آن انجیر پرک و 50%  انجیر صد یک است. رنگ آن به اصطلاح اهل بازار سفید یا همان زرد روشن است. انجیر پرک همیشه سایز AAA است به همین دلیل اندازه آن بیان نمی‌شود. هر فروشنده‌ای ممکن است بسته به سلیقه خود مخلوطی از چند نوع انجیر را برای فروش عرضه کند اما وقتی درصد هر کدام  بیان نمی‌شود نشان دهنده مساوی بودن آن‌هاست.

انجیر صد یک نیز به انجیری گفته می‌شود که دهان بسته نباشد و یک شکاف داشته باشد.

انجیر خشک استهبان AAAS

انجیر خشک AAAS دارای سایزی بیشتر از 23 میلی‌متر است و حرف S در انتهای آن به معنای super fine یا اعلا بودن این انجیر است. این سورت از انجیر از نظر رنگ یک‌دست و سفید است. انجیر های بزرگتر از آن جهت که تغذیه بهتری داشته و مواد مغذی بیشتری را از دل خاک و نور آفتاب دریافت کرده‌اند ارزش عذایی بالاتری دارند. سایز دهان باز بودن انجیر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

انجیر خشک استهبان AAS

اگر تمایل به خرید اینترنتی  انجیر خشک استهبان AAS بین 18 تا 23 میلی‌متر قطر دارد و یکی از محبوب ترین دسته‌ها برای صادرات محسوب می‌شود. انجیر خشک استهبان AAS بالسی دارای کیفیت ممتاز است. رنگ زرد روشن دارد و کاملا یک‌دست است.

انجیر خشک استهبان قطری بین 15 تا 18 میلی‌متر دارد و از نظر کیفیت در رده اعلاء قرار می‌گیرد. این کوچکترین سایز رسمی فروش در بالسی است. اما انجیر خشک در سایزهای B , C هم دسته بندی می‌شود که بسیار کوچک است و در کارخانجات برای تهیه مارمالاد یا چاشنی استفاده می‌شود.

انجیر خشک استهبان

چرا انجیر خشک استهبان؟

انجیر خشک استهبان بهترین نوع انجیر در تمام دنیاست. این انجیر توسط کشت دیم به عمل می‌آید و در تمام طول کاشت، داشت و برداشت هیچ گونه کود شیمیایی به آن اضافه نمی‌شود به همین دلیل کاملاً ارگانیک نیز محسوب می‌شود. هیچ فرآیند خشک کردن خاصی برای این محصول صورت نمی‌گیرد. بلکه بر روی ساقه درخت توسط نور خورشید خشک می‌شود و بعد از خشک شدن بر روی زمین می‌افتد، به همین دلیل تمام ارزش غذایی خود را حفظ کرده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.