غذاهای سریع برای خانم‌های کارمند (پیتزای سیب زمینی)

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پیتزا سیب زمینی

بعد از یک روز سخت کاری، انتخاب یک غذای ساده ولی متنوع برای شام دلبندتان می‌تواند دغدغه فکری آزار دهنده‌ای باشد، به همین جهت ما در چند سری مقاله قصد داریم غذاهایی برای پخت سریع و آسان را برای شما معرفی کنیم. تا حد امکان تلاش کرده‌ایم تا این غذاها با مواد غذایی ساده و در دسترس تهیه شده باشند تا از سختی تهیه غذای شما بکاهیم. بریم با هم در مورد دستور پیتزای سیب زمینی بخونیم.

پیتزای سیب‌زمینی

طعم این غذا همه‌پسند و بسیار خوشمزه است و طرز تهیه آن بسیار ساده است. توجه کنید که به دلیل وجود سیب زمینی و پنیر پیتزا از کالری نسبتا بالایی برخوردار است.همچنین وجود آویشن، فلفل دلمه‌ای، پنیر پیتزا و مرغ طعم این غذا را بسیار به پیتزا نزدیک کرده است.

طرز تهیه پیتزای سیب زمینی

مواد لازم برای 4 نفر

سینه مرغ: 1 عدد پرپر شده

سیب زمینی: 3 عدد متوسط نگینی خرد شده

پیاز: یک عدد نگینی خرد شده

گوجه فرنگی: 3 عدد نگینی خرد شده

فلفل دلمه‌ای: نصف یک عدد نگینی خرد شده

پودر آویشن: یک قاشق غذاخوری

نمک و فلفل: به میزان لازم

پیتزا سیب زمینی

روش پخت پیتزای سیب زمینی

ابتدا سینه مرغ را با پیاز و زردچوبه آب‌پز کنید. سیب زمینی‌ها را به اندازه نگینی خرد کرده و آن‌ها را با کمی روغن در تابه سرخ کنید سپس سیب زمینی‌های سرخ شده را از تابه دربیاورید.

بعد از آن گوجه‌ها را هم به اندازه سیب زمینی‌ها خرد کنید، یک پیاز متوسط انتخاب کنید و به اندازه کافی تفت دهید. نصف یک فلفل دلمه‌ای را به اندازه نگینی ریز خرد کرده و به پیاز اضافه کنید. بعد از سرخ شدن گوجه مرغ پرپر شده و سیب زمینی سرخ شده را اضافه کنید.

حالا دو عدد تخم مرغ را خوب هم زده و به سایر مواد اضافه کنید. اجازه دهید تا تخم مرغ‌ها سفت شوند و سپس روی آن را با پنیر پیتزا بپوشانید. بعد از آب شدن پنیر می‌توانید آن را مانند پیتزا برش دهید و سرو کنید.

این غذا با نان سنگک، نان باگت یا نان تست قابل مصرف است. سس گوجه و خیار شور دسرهای خوبی برای این غذا محسوب می‌شوند. اگر طرفدار نوشابه هستید این گزینه را هم می‌توانید به میزتان اضافه کنید تا به خوشمزه شدن غذای خود کمک کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.