شوید خشک : فروش عمده شوید خشک

1 Comment
3 دقیقه زمان مطالعه
عکس شوید

فروش عمده شوید خشک در سراسر ایران

سبزی شوید از آن دست سبزیجات مفیدی است که خواص زیادی برای آن گفته شده است. خرید عمده سبزیجات خشک در فروشگاه های معتبری همچون فروشگاه بالسی امکانپذیر است . در گذشته بانوان ایرانی سختی های زیادی را برای خشک نمودن سبزی های مختلف تحمل می کردند. حجم زیادی از سبزی های معطر را خریداری می نمودند و مدت زمان زیادی ابتدا به تمیز کردن و شستشوی آن ها می پرداختند . تازه پس از آن دردسرهای زیادی را برای خشک شدن کامل سبزی ها باید پشت سر می گذاشتند . اما حالا به دلیل زیاد شدن مشغله ها و شاغل بودن اغلب بانوان، امکان انجام دادن تمام این کارها وجود ندارد.  اگر هم زمان زیادی در خانه داشته باشند، به دلیل آپارتمانی شدن منازل و کاهش متراژ خانه ها، خشک کردن سبزی ها در منزل کاری بس دشوار است. شوید نیز همانند سبزی های دیگر پر خاصیت است و غذا را خوش طعم و خوش عطر می کند. فروش شوید خشک به صورت عمده و خرد توسط مجموعه بالسی در سراسر کشور انجام می شود.

فروش شوید خشک و مهم ترین خواص آن

براساس تحقیقات انجام شده برای اولین بار در مصر، ایران و هند گیاه شوید کشت شده است. کشت شوید در اکثر کشور هایی که در اطراف دریای مدیترانه قرار دارند، رایج است. تولید کنندگان جهت تولید و فروش شوید خشک از دستگاههای صنعتی استفاده می کنند. شوید تازه فواید زیادی برای بدن دارد، شاید برخی افراد تصور کنند که با خشک کردن شوید خاصیت اصلی آن از بین می رود. اما این چنین نیست و شوید خشک شده به هیچ عنوان این فرضیه صحیح نیست و خاصیت اصلی آن حفظ می شود. اگر اقدام به خرید عمده شوید خشک نمایید، می توانید از آن در پخت پلو و یا غذاهای دیگر استفاده کنید . در واقع با خرید عمده شوید خشک منبعی غنی از آهن را تهیه نموده اید که برای سلامتی بدن ضروری می باشد. از نکات جالبی که در مورد سبزی شوید خشک وجود دارد، امکان استفاده ی آن همراه با برخی از مواد غذایی پر مصرف است . شوید خشک طبع گرم دارد و می تواند در کنار ماست که طبعی سرد دارد، به عنوان یک مصلح و طعم دهنده ی خوب استفاده شود.

شوید خشک برای افرادی که چربی خون دارد مناسب است. شوید خشک و تازه کلسترول ندارند. استفاده  از آن باعث می شود تا جذب و هضم و متابولیسم چربی در بدن افزایش پیدا کند  به همین دلیل کلسترول و چربی خون در بدن کاهش می یابد.

سیستم ایمنی بدن باید در مقابل سرماخوردگی و دیگر بیماری ها مقاوم باشد. شوید خشک و تازه به دلیل داشتن ویتامین c و فلاونوئید ها، باعث تقویت قوای سیستم ایمنی بدن می شود.

عوامل زیادی در قیمت شوید خشک اهمیت دارند. مهم ترین ویژگی که هم برای تولید کنندگان و هم برای مصرف کنندگان اهمیت دارد، کیفیت محصول است. همه ی کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند از سبزی های تازه و پاک شده برای خشک کردن استفاده می کنند. دستگاههای صنعتی که در کارخانه های بزرگ استفاده می شود روند کار را تسریع می باشد.بسته بندی های منظم جهت فروش شوید خشک یکی دیگر از عواملی است که باید به آن توجه ویژه داشت. اگر نحوه ی بسته بندی اشتباه باشد امکان دارد سبزی های خشک خراب شده و از بین بروند.

 

اطلاع از آخرین قیمت شوید خشک عمده

این روزها بازار کاسبی هایی که سبزیجات خشکی همچون شوید خشک می فروشند بسیار گرم است . از این رو آگاهی از قیمت شوید خشک عمده و انتخاب بهترین مکان برای خرید انبوه برای این کسب و کارها بسیار مهم است. سبک زندگی ها تغییر کرده و دیگر کمتر کسی در خانه، مانند گذشته سبزی تازه خریده و در یخچال نگهداری یا خشک می کند. اکثرا ترجیح می دهند این اقلام را به صورت آماده از بیرون تهیه کنند. در این میان شوید یکی از سبزیجات پر مصرفی است که خشک آن طرفدارن زیادی دارد. 


برای خرید سبزیجات خشک می توانید از شرکت صنایع غذایی بالسی کمک بگیرید. برای این منظور کافی است تلفن را برداشته و با شرکت تماس بگیرید   ( ۰۲۱۴۴۰۲۰۴۸۵۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸ ). 


 

1 Comment
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.