نمک صورتی برای میگرن

No Comments
3 دقیقه زمان مطالعه

از معادن کوه‌های هیمالیا نمکی استخراج می‌شود که به آن نمک صورتی می‌گویند . این نمک کمیاب به دلیل فواید بسیاری که دارد در جهان بسیار محبوب شده است . نمک صورتی به عنوان خالص‌ترین شکل نمک در دنیا معروف شده است . این نمک علاوه بر خوشمزه بودن خواص درمانی بی‌شماری نیز دارد . یکی از کاربرد‌های درمانی نمک صورتی بهبود بخشیدن به میگرن است.

 

 


برای سفارش و یا خرید محصولات بالسی میتوانید با شماره    ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸    تماس بگیرید.


عکس-نمک-صورتی

فواید نمک صورتی

نمک صورتی که به نمک هیمالیا نیز شهرت دارد منبع غنی از کلسیم، روی، آهن، فلوراید و پتاسیم است . استفاده مداوم از نمک صورتی در روز به ما در موارد زیر کمک می‌کند:

  1. تقویت و استحکام استخوان‌ها
  2. بهبود و تنظیم خواب
  3. بهبود شریان‌ها و واریس
  4. دفع کننده سموم داخلی
  5. کاهش دهنده فشار خون
  6. محافظت کننده از سینوس‌ها و دستگاه تنفسی
  7. کمک به رفع مشکلات گوارشی
  8. سطع قند خون را نیز می‌کند

 

نمک صورتی برای میگرن

سردردهای شدید که معمولا همراه با حالت تهوع و حساسیت شدید به نور و صدا را میگرن می‌گویند . این سردرد‌های شدید ممکن است بر اثر استرس شدید ، بعضی از مواد غذایی و یا نگه دارنده، عوامل ژنتیکی ، تغییرات محیط و یا تغییر الگوی خواب به وجود می‌آید.
علاوه بر فواید گفته شده نمک صورتی یکی از راه‌های درمان سریع سر درد‌های میگرنی نیز محسوب می‌شود. شما باترکیب بسیار ساده آبلیمو و نمک صورتی می‌توانید میگرن خود را در خانه به سرعت بهبود بخشید. خوردن نمک سطح سروتونین خون را بالا می‌برد به همین دلیل درد را کاهش می‌دهد اما باید دقت داشته باشید که مقدار نمک باید از آبلیمو بیشتر باشد . امید است با استفاده از این نمک بسیار مفید شما نیز از فواید بسیار آن بهره‌مند شوید.

 

No Comments
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.