پودر جوز هندی ۵۵ گرم پت

Nutmeg Powder
0
از 0 رای

0دیدگاه

112,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 28 آبان 1402
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

پودر جوز هندی ۵۵ گرم پت

پودر جوز هندی

55 گرمی

نمایش بیشتر - بستن

پودر جوز هندی در بسته بندی پت ( نمک پاشی) و در وزن ۵۵ گرم با برند بالسی به فروش میرسد. درصورتیکه قصد خرید این محصول  را دارید می توانید سفارش خود را در سایت بالسی  ثبت کنید. ولی در صورتیکه تمایل به خرید این محصول به صورت عمده را دارید می توانید از منوی بالای سایت از قسمت خرید و فروش عمده ادویه جات اقدام به ثبت سفارش عمده خود کنید.

 

مشخصات و ویژگی های محصول پودر جوز هندی

نام انگلیسی  Nutmeg powder
سایر نام ها
وزن 55 گرم
ابعاد-  ( ارتفاع ) 14 cm
تاریخ انقضاء 2 سال
کاربرد ها به عنوان ادویه در غذا
نوع بسته  بندی پت ( نمک پاشی)
سایر ویژگی ها یا ترکیبات

 

 

خرید پودر جوز هندی پت بالسی

برای  خرید آنلاین پودر جوز هندی میتوانید سفارش خود را در سایت بالسی ثبت نمایید . سفارش شما بین ۱  الی ۳ روز کاری ارسال خواهد شد. همچنین در صورت تمایل می توانید سفارشات خود را با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸ مطرح کنید. لازم به ذکر است که هزینه ارسال برای فاکتور های بالای ۴۰۰ هزار تومان رایگان می باشد.شما در سایت بالسی میتوانید سایر ادویه جات را نیز مشاهده کنید.

کاربرد ها و دستور مصرف

شما می توانید محصول پودر جوز هندی  به عنوان ادویه در غذاهای دلخواه خود استفاده نمایید .همچنین جوزهندی علاوه بر ادویه، خواص درمانی نیز دارد و میتوانید به عنوان دمنوش برای کاربردهای دارویی و سلامتی استفاده کنید.

شرایط نگهداری و مصرف

پودر جوز هندی دور از رطوبت و محیط های مرطوب نگهداری شود زیرا رطوبت باعث ایجاد چسبندگی و گوله گوله شدن در ادویه جات می شود و همچنین روی کیفیت و طعم محصول تاثیر می گذارد . این محصول ۲ سال تاریخ انقضاء دارد که برای حفظ کیفیت آن می توانید آن را در یخچال یا دمای پایین تر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

تاریخچه

جوز هندی معرب گوچ هندوک پارسی یا جوز بویا نوعی ادویه است. این گیاه تخم سخت و خوشبوی درخت جوز بویا است که آرد می‌کنند و مصرف آن به عنوان ادویه صورت خشک شده در مناطق گرمسیری رواج بسیاری دارد. آنچه آن را به یکی از طعم‌دهنده‌ها و ادویه‌های پرمصرف در غذا- به‌خصوص در مناطق گرمسیری- تبدیل کرده‌است، عطر و بوی تند و مطبوع آن است.

هر دانه را از خارج، پوسته سختی به رنگ قهوه‌ای متمایل به خاکستری در برمی‌گیرد و شیارهای عمیقی دارد که با جدا کردن این پوسته، دانه آن ظاهر می‌شود. دانه، سطحی چین خورده دارد و رنگ آن متمایل به خاکستری است. به‌طور کلی، جوز هندی در طولی حدود ‎۵/۲ سانتی‌متر و قطری حدود ‎۵/۱ سانتی‌متر شکلی شبیه به تخم‌مرغ دارد.

ارزش غذایی و ویتامین های موجود در آن

پودر جوز هندی دارای املاح و ویتامین های زیادی است که از جمله این مواد می توان به مقدار بالایی فیبر غذایی، منگنز، تیامین، ویتامین B6 ، فولات (ویتامین B9)، ویتامین B12، منیزیم، مس  اشاره کرد.

خواص و فواید درمانی

  •  مفید برای غلبه بر اضطراب و افسردگی
  •  مناسب برای بیخوابی
  • تسکین درد های مفاصل و عضلات
  • تنظیم فشار خون
  • درمان آکنه
  • سم زدایی از بدن

 

توضیحات تکمیلی

پودر جوز هندی ۵۵ گرم پت
مشخصات دیگر
برند

بالسی

دسته بندی

ادویه

نوع بسته بندی

پت

ارتفاع

14 سانتی متر

شرایط نگهداری

دمای اتاق, دور از رطوبت

امتیاز کاربران به:

پودر جوز هندی ۵۵ گرم پت (0نفر)
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

محصولات مرتبط