منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
Select a location to filter products

میوه خشک صادراتی

میوه خشک بسته بندی شده بالسی یکی از بهترین هاست که بازار صادراتی بسیار عالی در کشور های مختلف نیز دارد. به علت اینکه تنوع میوه ها در زمستان کمتر میباشد ، مصرف میوه خشک در زمستان بیشتر است . از این رو صادرات میوه خشک در این فصل بیشتر است البته این به این معنی نیست که در فصول دیگر این محصول محبوبیت و جذابیتی ندارد . شرکت بالسی از جمله تولیدکنندگان انواع میوه خشک صادراتی هست که  برای تمامی محصولات خود پروانه و گواهی بهداشت صادراتی ارائه می دهد . بالسی در حال حاضر به بیش از ۲۰ کشور مختلف دنیا میوه خشک درجه یک صادر میکند .

میوه خشک صادراتی باید دارای یک سری ویژگی های بهداشتی باشد که قابلیت صادرات را داشته باشد. گرچه قوانین هر کشور برای واردات مواد غذایی با کشور های دیگر متفاوت است اما یکی سری استاندارد های مشترک و جهانی وجود دارد. یکی از این استاندارد ها می تواند کیفیت میوه خشک شده و همچنین میزان بار میکروبی آن باشد . برخی از کشور ها علاوه بر استاندارد های جهانی برای واردات محصولات مواد  غذایی ، قوانین دیگری را نیز دارند. بنابراین قبل از اقدام به صادرات میوه خشک لازم است که از قوانین کشور مقصد آگاهی داشته باشید تا محموله های صادراتی شما دچار مشکل نشود.

 

مدارک لازم برای صادرات میوه خشک

برای صادرات هرگونه مواد غذایی شما ابتدا باید چک کنید که این محصول در لیست ممنوعیت های صادرات نباشد. سپس اقدام به تهیه و جمع آوری سایر مدارک مربوط باشید. قبل از اقدامات صادراتی ، ابتدا لازم است که قوانین کشور مقصد را برای واردات مواد غذایی و میوه خشک بدانید. یک سری مدارک مانند پروانه و گواهی بهداشت صادراتی کارخانه تولید کننده یا بازرگانی برای صادرات جزء الزامات میباشد و باید تهیه کنید.

 

بازار فروش میوه خشک در سایر کشور ها

به علت اینکه تنوع میوه های تازه در فصل زمستان کم است ، میوه خشک در این فصل در بین بسیاری از کشورها محبوبیت دارد از جمله این کشور ها می توان به کشور های اروپایی مانند آلمان و بلژیک و … و همچنین کشور های عربی و حاشیه خلیج فارس اشاره کرد . میوه خشک در این کشورها و مخصوصا در فصل زمستان بازار مصرف عالی دارد و خیلی از تاجران مواد غذایی سالانه میزان بالایی ارسال و فروش این محصول را به کشور های  مختلف انجام میدهند

خرید میوه خشک اینترنتی و آنلاین

 

محبوب ترین میوه خشک های صادراتی بسته بندی بالسی

  • هلو خشک شده بسته بندی کریستالی
  • خرمالوی خشک شده بسته بندی کریستالی
  • پرتقال خشک شده بسته بندی کریستالی
  • نارنگی خشک شده با بسته بندی کریستالی
  • گلابی خشک شده با بسته بندی کریستالی
  • آلو شابلونی خشک شده با بسته بندی کریستالی
  • سیب خشک شده با بسته بندی کریستالی
  • میوه  موز خشک شده با بسته بندی کریستالی
  • زردآلو خشک شده با بسته بندی کریستالی
  • آلو خشک شده با بسته بندی کریستالی
  • گوجه خشک با بسته بندی کریستالی
  • لیمو ترش خشک شده با بسته بندی کریستالی
  • میوه خشک مخلوط با بسته بندی کریستالی

 

بررسی قیمت میوه خشک صادراتی در بالسی

قیمت میوه خشک صادراتی باید طوری انتخاب شود که بسیار مطلوب باشد . در حقیقت قیمت میوه خشک از مهم ترین عوامل موثر در میزان استقبال از میوه خشک میباشد . میوه خشک بهترین میان وعده ی موجود در حال حاضر محسوب می شود . با وجود توصیه های بسیاری که جهت خرید میوه خشک در تمام رسانه ها وجود دارد، هنوز هم برخی خانواده ها برای خرید آن تعلل دارند. قیمت میوه خشک صادراتی موضوعی است که در نگاه اول مد نظر خانواده ها قرار می گیرد. بنابراین علاوه بر کیفیت بالای محصولات، قرار دادن قیمت مناسب برای میوه خشک می تواند خانواده ها را به خرید آن ها ترغیب نماید. در شرکت بالسی میوه های تازه از باغ های موجود در شهرهای مختلف ایران تهیه می شوند . خوشبختانه چهار فصل بودن کشورمان باعث وجود انواع میوه های متنوع در نقاط مختلف کشور شده است . شرکت بالسی از تمام نقاط کشور میوه های مختلفی را تهیه نموده تا بتوانند پاسخگوی نیاز تمام مردم در تمام روزهای سال باشند . در حقیقت در هر زمان از سال که بخواهید ، می توانید انواع میوه ها را به شکل خشک شده از فروشگاه بالسی تهیه کنید. خانم های باردار و یا کودکان از جمله کسانی هستند که ممکن است در فصول مختلف ، هوس خوردن میوه هایی را داشته باشند که امکان تهیه ی آن ها به شکل تازه وجود ندارد.

بازدید های اخیر
فیلتر بر اساس شهر محصول
صنایع غذایی بالسی
فیلتر بر اساس شهر محصول
فیلتر بر اساس شهر محصول
contact us
You have selected these products0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
صنایع غذایی بالسی