منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

تامین مواد اولیه کارخانجات

گروه صنعتی رهاورد سبز رادین تولیدکننده ادویه جات و سبزیجات خشک برند بالسی که در حال حاضر تامین کننده ادویه و سبزیجات خشک بسیاری از کارخانجات و برندهای معروف غذایی کشور می باشد، بالسی محصولات خود را به صورت مسقیم ، بدون واسطه و عمده با شرایط پرداخت متفاوت به کارخانه های مواد غذایی ، رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای و شرکت های صادر کننده مواد  غذایی به فروش می رساند . مختصری از فعالیت های ما عبارتند از :

-صادرات محصولات برند بالسی به بیش از ۲۰ کشور جهان
-تامین کننده مواد اولیه کارخانجات مواد غذایی ( ادویه جات و سبزی خشک )
– عرضه کالا بسته بندی شده با برند بالسی در سطح فروشگاه های زنجیره ای
– تامین مواد اولیه فروشگاه های عطاری و سبزی خرد کنی
و…

 

چیزی که یک شرکت را در مقابل سایر رقبا برتری می بخشد، داشتن یک سری مزیت های رقابتی است . در زیر به تعدادی از مزیت هایی که شرکت بالسی برای مشتریان خود در نظر دارد اشاره شده است.


کیفیت

به منظور  احترام  به مشتری شرکت بالسی محصولات خود را در چند کیفیت، سوپر اعلا ، اعلا و خوب به صورت عمده به فروش می رساند. کیفیت یکی از عواملی است که بعد از قیمت می تواند روی فروش یک برند تاثیر مستقیم داشته باشد ، ما به منظور حفظ رضایت مشتری محصولات خود را از بهترین مواد اولیه تهیه می کنیم. ادویه جات یکی از مهم ترین بخش های صنعت غذا می باشد که در صورت انتخاب درست آن می تواند موجب برتری برندهای غذایی شود.


قیمت

شرکت ادویه جات بالسی به علت تولیدکننده بودن ، قادر است محصولات خود را با پایین ترین نرخ بازار ، به کارخانه های مواد غذایی، عرضه کند. همچنین در مورد ادویه جات وارداتی، بالسی به طور مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را وارد می کند. یک شرکت درصورتی می تواند محصولات خود را با قیمت پایین عرضه کند که برای خرید مواد اولیه خود، به طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان آن محصول اقدام کند که این از مزایای بالسی میباشد.


گارانتی

شرکت ادویه و سبزیجات خشک بالسی برای اطمینان خاطر مشتریان خود و مشتریانی که برای اولین بار از محصولات ما استفاده می کنند شرایط ویژه ای برای امکان مرجوعی کالا فراهم نموده است تا آنان بتوانند با خیال راحت خرید کنند. همچنین به منظور آشنایی بیشتر با محصولات بالسی امکان ارسال سمپل و نمونه برای مشتریان قرار داده شده است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد این شرایط پرداخت و سایر شرایط ویژه با ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸  تماس حاصل فرمایید.

بازدید های اخیر
فیلتر بر اساس شهر محصول
صنایع غذایی بالسی
فیلتر بر اساس شهر محصول
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
صنایع غذایی بالسی