میوه خشک : خریدار عمده میوه خشک

1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
خرید عمده میوه خشک

مصرف روزانه ی انواع میوه برای حفظ سلامتی توصیه می شود. میوه های تازه را نمی توان مدت زمان بیشتری نگهداری کرد به همین دلیل بانوان ترجیح می دهند در فصل تابستان میوه ها را خشک کنند. خشک کردن و فریز کردن میوه های تابستانی دو روش متفاوت جهت نگهداری طولانی مدت میوه  می باشد. خرید میوه خشک برای صادرات در سطح کشور توسط مجموعه بالسی انجام می شود . تولید و توزیع میوه خشک در ایران نسبت به کشور های دیگر پیشرفت خوبی داشته است چراکه استفاده از میوه خشک و سبزی خشک قدمت دیرینه ای دارند . در زمان های گذشته خشک کردن میوه و سبزی در خانه ها و به صورت سنتی انجام می شد . خریدار عمده فروش میوه خشک،   این محصول را از شرکت های بزرگ جهت فروش به مشتریان و خرده فروشان با قیمت پایین خریداری می کند.

 

بزرگترین خریدار عمده میوه خشک جهت صادرات

خریدار میوه خشک در وهله ی اول  کیفیت محصول مورد نظر را بررسی می کند. کسانی که صادرات میوه بخصوص برای کشور های دیگر را بر عهده دارند، از کیفیت میوه خشک و نحوه ی بسته بندی آن باید مطمئن باشند . معمولا خریدار عمده میوه خشک به دلیل کاربرد این محصولات خرید متفاوتی را تجربه می کنند . به دلیل اینکه سیب در کشور ما تولید بیشتری دارد، خریدار به هنگام خرید، سیب خشک را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه می کند.

مجموعه بالسی که تولید سبزی و میوه خشک را بر عهده دارند از دستگاه های صنعتی جهت خشک کردن استفاده می کنند . همچنین کارکنان از دستکش، ماسک و کلاه به هنگام کار و پاک کردن میوه و سبزی استفاده می کنند . در حالت کلی تولید کنندگان معتبر محصولات خود را کاملا بهداشتی و استاندارد به بازار عرضه می دارند.

خریداران میوه خشک می تواند هم به صورت عمده و هم خرد از طریق فروشگاه اینترنتی بالسی محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند . اینترنت باعث شده است تا فروش در سراسر کشور به آسانی انجام شود . امروزه اغلب افراد خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند.شما میتوانید با شماره   ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸   تماس گرفته تا سفارش خود را ثبت کنید. 

 

انواع میوه خشک ها عبارتند از

و انواع مختلف دیگر از میوه خشک های داخلی و خارجی.

با توجه به ظرفیت بالای تولید انواع میوه با بهترین کیفیت در شهرهای مختلف کشور، پتانسیل بسیار خوبی برای توسعه ی صنعت میوه خشک و تامین بازارهای خارجی به خصوص کشورهای همسایه مانند روسیه و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و حتی برخی از کشورهای اروپایی مانند آلمان را داریم.


مشاهده لیست قیمت انواع میوه خشک


 

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.