آیا ایران صادرات سبزی خشک به روسیه دارد؟

No Comments
3 دقیقه زمان مطالعه
سبزیجات خشک بالسی

شاید این سوال برای شما به وجود بیاد که آیا ایران صادرات سبزیجات خشک به روسیه دارد؟ جواب این است که بله ، بالسی یکی از شرکت هایی است که صادرات انجام می دهد . با توجه به شرایط آب و هوایی این کشور ، که همیشه سرد می باشد سبزی تازه رشد نمی کند . بنابراین بازار خوبی برای صادرات سبزی خشک به شمار می رود. صادرات سبزی خشک توسط بالسی یک مزیت برای این شرکت بزرگ است. بسته بندی های شرکت بالسی بسیار باکیفیت و زیبا هستند. سایز این بسته بندی ها نیز مناسب می باشند.

در سراسر دنیا معمولا در تهیه انواع غذاها از سبزیجات استفاده می کنند . در درجه اول سعی می کنند سبزی تازه خریداری کنند در غیر این صورت از سبزی خشک استفاده می کنند. صادرات سبزی خشک به روسیه توسط بالسی ، مردم این کشور را بسیار خرسند کرده است . چون با وجود این سبزی های با کیفیت طعم غذاهای آن ها لذیذتر می شود.

کیفیت سبزی خشک برای صادرات به روسیه باید به گونه ای باشد که در درجه اول خود شما را راضی کند. سپس تصمیم به صادرات آن بگیرید. قیمت سبزی خشک نسبت به نوع تازه آن بیشتر است. بنابراین باید وزن بسته ها خیلی زیاد نباشد تا قیمت آن مناسب باشد مثلا بسته بندی هایی در حد ۱۸۰ گرم تا ۲۰۰ گرم کفایت می کند.

صادرات سبزی خشک به روسیه توسط شرکت بالسی

 روسیه همسایه شمالی ایران است . صادرات سبزیجات خشک شده به کشور روسیه می تواند یک تجارت پر سود برای کسانی باشد که این کار را انجام می دهند . بدلیل کمبود سبزیجات تازه ، این کشور بیشتر خواهان سبزیجات خشک می باشد .  اگر شما نیز به دنبال صادرات یک محصول به کشور روسیه هستید می توانید سبزی خشک بالسی را انتخاب کنید . بسته بندی های تولیدات بالسی آنقدر زیبا هستند که توجه خریداران زیادی را به خود جلب می کند . همچنین این بسته بندی داری زیپ و گان می باشد .این محصولات در  بسته بندی ۱۸۰ گرمی با برند بالسی عرضه میشود.

شرکت بالسی دارای کامل ترین سبد سبزیجات خشک میباشد. در سبد  سبزیجات خشک شده بالسی می توان سبزیجات خشک ، تعناع ، شوید ، شنبلیله ، کرفس ، آش ، قورمه ، سوپ ، دلمه و …  اشاره کرد . شرکت بالسی تمامی نکات را برای صادرات سبزی خشک در نظر دارد. خاصیت سبزی با خشک کردن آن از بین نمی رود و اگر سبزی را در شرایط ایده آل خشک کنیم تمام خواص آن حفظ خواهد شد.

استاندارد بودن محصول و داشتن گواهینامه بهداشت برای کالاهای صادراتی بسیار حائز اهمیت است. شرکت بالسی سبزی را با بهترین کیفیت خشک کرده و در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. مطمئن باشید با خرید از این شرکت هرگز پشیمان نخواهید شد، زیرا این شرکت در صادرات سبزی خشک جز پیشگامان است. وقتی از سبزی های این شرکت در تهیه غذا استفاده می کنید عطر و طعم آن را همانند سبزی تازه به خوبی حس می کنید.

سبزی خشک صادراتی

بالسی از شرایط آب و هوایی چهارفصل ایران استفاده کرده و در طول سال از هر جای ایران که کاشت سبزی دارد ، خرید کرده و با دستگاه های مدرن و پیشرفته خشک می کند . این تولیدات در بسته بندی های مناسب به کشورهای همسایه از جمله روسیه صادر می شود. 

No Comments
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.