سبزی خشک : صادرات سبزی خشک به عراق

4 Comments
3 دقیقه زمان مطالعه
سبزیجات خشک بالسی

 

خواص سبزی خشک

صادرات سبزی خشک و میوه خشک بخش قابل توجهی از صادرات ایران را به خود اختصاص میدهند.

امروزه به واسطه افزایش تقاضا برای خرید انواع سبزی خشک، شرکت های کوچک و بزرگ با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک اقدام به تهیه، تولید و بسته بندی این محصولات با حجم گسترده ای می نمایند.

البته باید اشاره کرد که برندهای بسیاری در زمینه تولید، توزیع و عرضه انواع سبزی خشک مرغوب در کشور فعالیت دارند که حجم بالای از محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می کنند. شرکت بالسی نیز با بیش از ۱۲ سال سابقه نمونه ای فعال و موفق در این صنعت است که امروزه به عرضه آنلاین و اینترنتی محصولات خود نیز پرداخته است.

 

 صادرات سبزی خشک به عراق

سبزیجات خشک ایران مورد پسند قالب کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس است.به دلیل نبود شرایط جوی مناسب برای تولید سبزی در این کشورها برای تامین نیازشان تقاضای واردات در این کشورها بالاست.

سبزی خشک صادراتی

در این بین عراق به واطه نزدیکی به ایران و کم بودن هزینه های حمل و نقل یکی از مشتریان و خریداران سبزی خشک عمده از ایران است.

به همین خاطر به اطلاع کلیه تجار و صادر کنندگان عزیز میرساند که فروشگاه بالسی برای تولید محصولات خود از بهترین سبزیجات موجود در ایران استفاده میکند و محصولات خود را در بسته بندی هایی شکیل که در سطح استانداردهای جهانی است عرضه میکند.

 از این رو برای تامین انواع سبزیجات خشک برای صادرات حتما با ما تماس بگیرید تا محصولی با سطح کیفی بالا و مناسب ترین قیمت را تهیه نمایید.

شماره تماس :  ۴۴۰۲۰۴۸۵ – ۰۲۱ –  ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸

4 Comments
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.