بالسی همراهی بی نظیر برای صادرات سبزی خشک به ترکیه

1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
طرز استفاده از سبزی خشک

خواص سبزی خشک

 

صادرات سبزیجات  توسط بالسی به صورت برنامه ریزی شده و علمی انجام می شود. این شرکت بر آن است تا از پتانسیل های ایران در زمینه ای همچون صنایع غذایی استفاده کرده و ارز آوری بالایی برای ایران داشته باشد. ایران کشوری با آب و هوای متنوع است. در تمامی فصول سال در چهارگوشه آن سبزی تازه یافت شده و این یک موهبت بزرگ است. بالسی در صدد آن است که این موهبت را به کشورهای دیگر نیز صادر کند تا همه از طعم و فایده بی نظیر سبریجات تازه ایرانی برخوردار شوند. صادرات سبزی خشک به ترکیه توسط شرکت بالسی انجام می شود. سبزی های خشک شده توسط این شرکت در بسته بندی های زیبا و با کیفیت برای صادرات عرضه می گردند. بالسی یک شرکت صادرکننده سبزی خشک به ترکیه است. قیمت بسته های سبزی خشک این شرکت بسیار مناسب است. با وجود سبزی خشک در بازار، این ماده غذایی همیشه در دسترس می باشد.

ترکیه با ایران مرزهای خاکی زیادی دارد. با این وجود صادرات سبزی خشک به این کشور می تواند یک تجارت بسیار موفق باشد. بالسی به عنوان یک شرکت صادر کننده سبزی خشک به ترکیه توانسته از این بازار بهره مند شود.

صادرات سبزی خشک به ترکیه توسط شرکت بالسی

با توجه به کیفیت و ارگانیک بودن سبزی خشک های بالسی، این شرکت بازار بسیار خوبی را در کشور همسایه ترکیه به دست آورده است. اگر شما نیز در فکر صادرات به ترکیه هستید می توانید از تنوع محصولات بالسی برای این کار استفاده کنید. با توجه به بسته بندی های زیبای محصولات بالسی، توجه هر سلیقه ای را برای خرید به خود جلب می کنند. بالسی به عنوان یک شرکت صادر کننده سبزی خشک به ترکیه می تواند یک راهنما و تأمین کننده عالی برای کسانی باشد که می خواهند در این راه قدم بگذارند.

سبزی خشک صادراتی

ایران با توجه به شرایط آب و هوایی که دارد تمامی فصول سبزی تازه برای استفاده دارد . شرکت بالسی از این شرایط خوب استفاده کرده و سبزی های تازه را با بهترین دستگاه ها خشک می کند. بالسی سبزی ها را در پاکت های شکیل که در خور بازار جهانی باشد بسته بندی می کند و برای صادرات به کشور ترکیه آماده می کند. این شرکت از تعداد زیادی ماشین برای صادرات سبزی خشک استفاده می کند. بنابراین از این طریق نیز برای افراد زیادی اشتغال زایی کرده است. کسانی که در شرکت بالسی مشغول فعالیت هستند در کار بزرگ صادرات سبزی خشک شریک هستند.

شما میتوانید برای سفارش سبزیجات خشک با شماره   ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸   تماس بگیرید.

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.