بهترین ماسک مو برای مو‌های خشک

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

ماسک‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند موهای خشک شما را ترمیم کنند . اما مشکل این ماسک موهای مفید هزینه ی زیاد آن‌هاست . به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم چند ماسک موی ساده با هزینه بسیار کم به شما آموزش دهیم.

 

 


برای سفارش محصولات بالسی میتوانید با شماره   ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸   تماس بگیرید.


ماسک خانگی شماره ۱

ماسک روغن نارگیل یکی از بهترین ماسک موهایی است که تا به حال شناخته شده است . شما می‌توانید مقداری روغن نارگیل تازه تهیه فرمایید و هفته‌ای یک بار موهای خود را به آن آغشته کنید و یک کلاه پلاستیکی بر سر خود بگذارید تا زمانی که سرتان گرم شده و عرق کند سپس به حمام رفته و موهای خود را بشویید. نارگیل به دلیل مقدار زیادی پروتئین، اسیدهای چرب، ویتامین B و C، زینک، پتاسیم و آهنی که دارد بهترین غذای موهای خشک است . البته اگر پوست چرب دارید از استفاده این ماسک ممانعت کنید.

 

 

عکس ماسک مو

ماسک خانگی شماره ۲

ماسک روغن بادام و تخم مرغ حاوی 1/4 فنجان روغن بادام تلخ و یک عدد تخم مرغ کامل است . هردوی این مواد برای مو بسیار مفید بوده و دارای مواد معدنی بسیار است که حتی اگر موهای خشکی ندارید مصرف آن به شما توصیه می‌شود . ابتدا روغن بادام و تخم مرف را با هم مخلوط کنید و سپس با قلموی مخصوص رنگ مو این ماسک‌ را به موهای خود بمالید و ۴۰ دقیقه صبر کنید تا موهای‌تان نرم و مرطوب شود سپس با آب ولرم آن را بشویید . این ماسک سرشار از ویتامین E و B است که در افزایش رطوبت در موها بی‌نظیر عمل می‌کند.

 

ماسک خانگی شماره ۳

ماسک شیر و عسل در گذشته یک ماده لوکس به حساب می‌آمد همچنین امروزه به دلیل فواید بالای شیر و عسل در بسیاری از کرم‌های دست و صورت و مو از این دو ماده استفاده می‌‌شود. به شما توصیه می‌کنیم که این ماسک را هر دو هفته یک بار استفاده کنید و به مدت ۱ ساعت بر روی موهای خود نگه دارید. این ماسک ساده با مخلوط کردن دو قاشق عسل و یک فنجان شیر پرچرب تهیه می‌شود و بهترین ماسک مو برای مو‌های خشک میباشد.

 

 

عکس ماسک مو برای موهای خشک

 

 

 ماسک خانگی شماره ۴

ماسک آووکادو که از یک عدد آووکادوی له شده و یک فنجان ماست پر چرب تشکیل شده است. با ترکیب کردن این دو ماده ماده مفید با یکدیگر به راحتی می‌توانید یک ماسک موی عالی داشته باشد. موهای خود را به مدت 40 دقیقه به این ماسک مو آغشته کنید و بعد با آب ولرم بشویید. این ماسک سرشار از ویتامین E و B است که در افزایش رطوبت در موها بی‌نظیر عمل می‌کند و می‌تواند بافت موهای خشک و وز را هم ترمیم کند.

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.