آیا آبلیمو لاغر می‌کند؟

No Comments
3 دقیقه زمان مطالعه

یکی از مهم‌ترین خواص آبلیمو پاکسازی کبد و چربی‌سوزی است . مصرف آب لیمو با روغن زیتون به صورت ناشتا موجب پاکسازی بدن و تسریع در روند لاغری می‌شود . پوست آبلیمو به دلیل داشتن پکتین باعث کم کردن اشتها می‌شود.

هرگز فراموش نکنید که آبلیمو را کاملاً طبیعی تهیه کنید و از خرید آبلیموهای آماده جداً خودداری کنید . آبلیموهای صنعتی دارای اسیدهای غیرطبیعی هستند و موجب افزایش بیماری در بدن می‌شوند.

اگر تصمیم به کاهش وزن دارید فراموش نکنید که یک متخصص تغذیه باید در کنار شما باشد تا ضمن کاهش وزن سلامت بدن خود را نیز حفظ نمایید. اما در کنار رژیم غذایی مناسب ورزش اصل بعدی برای کاهش وزن اصولی محسوب می‌شود.

یک عدد لیموی بزرگ تازه را تمیز بشویید سپس آن را با پوست در دستگاه خردکن بیاندازید تا کاملاً خرد شود . آن را با آب ولرم مخلوط کنید و به صورت ناشتا مصرف کنید. پوست لیمو دارای فیبری به نام پکتین است و این فیبر به دلیل حجیم شدن در معده موجب کاهش اشتها می‌شود . علاوه بر آن در روزهای گرم تابستان احساس عطش را از شما دور می‌کند.

 

 

 

آبلیمو

 


برای سفارش و خرید محصولات بالسی میتوانید با شماره    ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸    تماس بگیرید.


روغن زیتون و آبلیمو

یک قاشق غذاخوری آب لیموی تازه را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و آن را با معده خالی میل کنید . این ترکیب علاوه بر تسریع روند لاغری فشار خون را متعادل می‌کند، یبوست را از بین می‌برد و برای سلامت پوست، مو و ابرو مفید است.

 

جعفری و آبلیمو

اسموتی جعفری و لیمو برای خودتان درست کنید و آن را ناشتا میل کنید.

یک لیموی درشت انتخاب کنید و آب لیمو را با یک لیوان آب گرم مخلوط کنید.

یک دسته جعفری تازه برای اضافه کردن به آن کافیست! جعفری ها را کاملا ریز خرد کنید و به لیوان اضافه کنید.

مصرف روزانه یک لیوان از این اسموتی ۴۰ % سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد . اما دقت کنید که شما مجازید این نوشیدنی را به مدت ۵ روز پشت هم مصرف کنید. بعد از آن برای شروع مجدد به یک فاصلۀ ۱۰ روزه زمان نیاز دارید.

 

 

روغن زیتون و آبلیمو

هشدار مصرف آب لیمو

حتما بعد از مصرف آبلیمو دهان خود را بشویید، زیرا این نوشیدنی به دلیل اسیدی بودن می‌تواند موجب از بین رفتن مینای دندان و پوسیدگی آن شود.

اگر از مشکلات معده رنج می‌برید، در مصرف آبلیمو احتیاط کنید . مصرف آبلیمو به صورت ناشتا زخم معده را تحریک می‌کند و مشکلات معده را افزایش خواهد داد.

 

 

No Comments
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.