از بین بردن جای زخم به راحتی

No Comments
3 دقیقه زمان مطالعه
درمان-جای-جوش

از بین بردن جای زخم و جوش از دیر باز جزو مشغله‌های ذهنی بانوان بوده است . همه انسان‌ها در تلاش اند که یکی از ملاک‌های زیبایی که پوست زیبا و شفاف است را داشته باشند . اما خیلی از اوقات پیش می‌آید که به طور اتفاقی زخم و یا خراشی بر روی بدن ایجاد می‌شود که حتی پس از خوب شد آن نیز رد و جای آن رو پوست بدن باقی مانده و آن را از زیبایی در می‌آورد.

 

درمان-جای-زخم

 

 


برای سفارش محصولات بالسی میتوانید با شماره   ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸   تماس بگیرید.


 

چند نکته در از بین بردن جای زخم

  • ابتدا قبل از هرگونه درمانی جای زخم را باید تمیز و عاری از میکروب نگه دارید.
  • صبر زیاد و استمرار در کار باعث می‌شود نتیجه بهتری در‌یافت کنید.
  • زمان درمان به اندازه و عمق زخم بستگی دارد.
  • بهترین دارو‌ها و درمان‌ها جای زخم را به طور کامل از بین نمی‌برند تنها آن را تا جایی کمرنگ می‌کنند که غیر قابل دیدن باشد.

 

درمان-جای-جوش

 

 

مواد مفید برای درمان جای زخم

1.عسل
یکی از درمان‌های اصلی جای زخم عسل است. معمولا در انجام حجامت نیز برای باقی نماندن جای زخم از عسل استفاده می‌کنند.
عسل یک مرطوب کننده طبیعی است که خود بافت پوست را ترمیم کرده و سلول‌های پوست را تحریک می‌کند. شما می‌توانید از مخلوط عسل و جوش شیرین برای درمان جای زخم خود یک پماد اضافه کنید.

2.آلوئه ورا
استفاده از آلوئه‌ورا در درمان جای زخم بسیار موثر و معمول است. گیاه آلوئه‌ورا به شدت برای پوست مفید است این گیاه مفید رطوبت پوست را تأمین کرده و همچنین به بهبود حالت ارتجاعی پوست کمک شایانی می‌کند. شما می‌توانید آلوئورا را از عطاری و یا داروخانه‌ها تهیه کنید و ژل درون آن را بر روی زخم خود ماساژ دهید.

3.روغن ویتامین E
این روغن آنتی اکسیدان قوی برای از بین بردن جای زخم است. این روغن خاصیت آبرسانی قوی دارد و باعث درمان بافت آسیب دیده پوست می‌شود. شما می‌توانید چند کپسول ویتامین E را باز کرده و به مدت ده دقیقه بر روی زخم ماساژ دهید و بعد با آب ولرم بشویید.

4.آبلیمو
آلفاهیدروکسیل اسید موجود در آبلیمو باعث ساختن دوباره‌ی پوست می‌شود. همچنین آبلیمو سلول‌های مرده روی پوست را از بین می‌برد و باعث شفافیت پوست شما می‌شود.

5.روغن زیتون
یکی از راه‌های درمان زخم‌های سطحی روی پوست روغن زیتون است. کافی است به طور مداوم روغن زیتون را روی پوست خود ماساژ دهید تا جای زخم‌های شما به سرعت از بین برود.

No Comments
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.