بهترین مارک میوه خشک‌کن چیست؟

1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
میوۀ خشک مخلوط

میوۀ خشک به دلیل سلامت غذایی و طعم جذاب و ایجاد تنوع در تغذیه روزانه یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنقلات است. مصرف میوۀ خشک شده در کنار انجام امور روزانه هم سلامت شما را تأمین می‌کند و هم احساس خوشایندی برایتان به ارمغان می‌آورد. به همین دلایل بسیاری از خانواده‌ها به دنبال تهیه دستگاه میوه خشک‌کن خانگی هستند تا میوه خشک یا سبزی خشک مصرفی‌شان را در منزل تهیه کنند. به همین دلیل تیم تولید محتوای بالسی بر آن شد تا انواع مختلف دستگاه‌های میوه خشک‌کن را بررسی کند. حاصل بررسی‌های ما از نظرات کاربران میوه و سبزی خشک کن سایا را به عنوان گزینه ای معقول برای خرید نشان داده است.

میوه و سبزی خشک‌کن سایا

سایا با اینکه یک برند ایرانی است ولی کاملاً با قدرت توانسته با نمونه‌های خارجی خودش رقابت کند. دارای 5 سینی است و پایه ضد لغزش دارد تا صدای آن را از بین ببرد. میوه‌ها بعد از شسته شدن باید در برش‌هایی به قطر 5 میلی‌متر بریده شوند و در سینی قرار بگیرند. میوه خشک‌کن سایا در دو مدل GP-103 و GP-102 در بازار موجود است. یکی از مزیت‌های مدل GP-103 این است که با وجود پلاستیک شفاف مراحل خشک شدن میوه در آن کاملا مشخص است و نیازی به بازکردن آن برای چک کردن مراحل خشک شدن ندارید. اما در مدل GP-102 پلاستیک نرم به کار برده شده و امکان شکستن در آن وجود ندارد. هر دو مدل این دستگاه فاقد تایمر هستند. قیمت مناسب دارد و توانسته رضایت بالایی از مشتری را به خود اختصاص دهد. هر دو مدل این کالا نیز 24 ماه گارانتی نیز دارد.

میوه خشک‌کن سایا مدل GP-103

میوه خشک کن سایا مدل GP102

میوه و سبزی خشک‌کن گرند

میوه خشک کن گرند مدل GR-1212 دارای 5 طبقه برای چیدن میوه خشک است و با داشتن محفظه‌های توری گرما را بهتر به طبقات بالا هدایت می‌کند. قابلیت تنطیم دما و زمان دارد. پایه ضد لرزش دارد تا صدای آن را کم کند. قطعات آن نیز طوری طراحی شده تا قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته باشد. طبقات شیشه‌ی آن به چک کردن فرآیند خشک شدن میوه کمک می‌کند. این دستگاه با قیمت حدود 300,000 تومان قیمت بالاتری را نسبت به هر دو مدل خشک کن سایا  دارد که این قیمت نمی‌تواند صرفاً نشان‌دهنده کیفیت بالاتر موتور آن باشد. این کالا 12 ماه گارانتی دارد.

میوه خشک‌کن

میوه خشک کن گرند مدل GR-1212

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.