ایا زردچوبه دندان را سفید می‌کند؟

No Comments
3 دقیقه زمان مطالعه
پودر زردچوبه

ادویه زردچوبه با نام اصلی Curcuma longa از خانواده زنجبیل و گیاه بومی جنوب غرب هندوستان است که خواص دارویی آن بسیار زیاد می‌باشد . از این ادویه جهت بهبود مشکلات گوارشی و سفید کردن دندان‌ها استفاده مفیدی می‌شود . ترکیب روغن نارگیل به همراه زردچوبه معجزه ای در سفید کردن دندان محسوب می‌شود. در این مقاله با هم میخ.نیم که ایا زردچوبه دندان را سفید می‌کند؟

 

 


برای سفارش و یا خرید محصولات بالسی میتوانید با شماره   ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸    تماس بگیرید.


 

 

 

ایا زردچوبه دندان را سفید می‌کند؟

زردچوبه جهت سفید سازی دندان

برای سفید سازی دندان ها می‌توانید از خواص معجزه آسای پودر زردچوبه نیز استفاده کنید. برخلاف خاصیت مهم زردچوبه که رنگ زرد را القا می‌کند در سفید کردن دندان این مورد کاملا برعکس می‌باشد. قابل ذکر است تهیه این خمیر سفیدکننده مینای دندان را به هیچ وجه از بین نمی‌برد.

زردچوبه:یک چهارم قاشق غذاخوری

روغن نارگیل: یک قاشق غذاخوری

مواد فوق را با یکدیگر ترکیب کنید. سپس با یک مسواک مرطوب به همراه خمیر تهیه شده از زردچوبه و روغن نارگیل  دندان های خود را ۲ الی ۳ بار در هفته مسواک کنید.

 

 

زردچوبه جهت از بین بردن سیاهی دور چشم

سیاهی و گودی زیر چشم را می‌توان با تهیه یک ماسک طبیعی از زردچوبه از بین برد. در ادامه طرز تهیه این خمیر را برای شما توضیح خواهیم داد.

آب گوجه فرنگی:  1قاشق غذاخوری

آب لیمو: ۱ قاشق مرباخوری

آرد :  ۱ قاشق چای خوری

زردچوبه: ۱ قاشق مرباخوری

مواد فوق را با یکدیگر ترکیب کنید و به مدت 30 دقیقه آن را دور چشم خود بمالید و بعد بشوئید. جهت از بین بردن سیاهی دور چشم این عمل را یک شب درمیان تکرار کنید.

 

زردچوبه جهت شفافیت پوست

ترکیب پودر زردچوبه و آب آناناس باعث ایجاد شفافیت بسیار پوست صورت می‌شود. یک قاشق مرباخوری پودر زردچوبه را با یک قاشق روغن نارگیل ترکیب کنید و به مدت ۱۰ دقیقه آن را روی صورت خود بگذارید و پس از آن بشوئید. این عمل را می‌توانید یک روز درمیان تکرار کنید.

 

 

No Comments
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.