همه چیز در مورد پودر پاپریکا

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پودر پاپریکا بالسی

در این مقاله میخواهیم هر چیزی  که مریوط به  پودر پاپریکا است رو باهم بخونیم:

پاپریکا ادویه ای است که برخی آشپزها آن را بیشتر به عنوان یک چاشنی در نظر می گیرند تا یک طعم دهنده قوی ، با این حال، پاپریکا در سه نوع مختلف وجود دارد که هر کدام طعم خاص خود را دارند . خیلی ها معتقند پاپریکا جزء ادویه های ضروری هر آشپزخونه است و به سبب تند نبودن  و عطر و طعم  بینظیرش میشه مقدار زیادی از آن را در غذا های گوناگون استفاده کرد.

پاپریکا از آسیاب کردن انواع فلفل قرمز ملایم و خشک تهیه می شود و همچنین سه نوع مختلف دارد ، پاپریکا شیرین ، پاپریکا تند یا پاپریکا دودی . تفاوت بین این سه نوع ، به تنوع فلفل دلمه ای و محل تولید آنها بستگی دارد . ادویه پاپریکا معمولا طعم ثابتی ندارد چون بسته به میزان تندی فلفل ها متفاوت است . منشا این ادویه از ابتدا کشور مجارستان بوده و معروف ترین غذای آنها بنام گولاش از چندین نوع پاپریکا درست شده است.

مفتخریم که شرکت بالسی ،  ملایم ترین و خوش عطر و طعم ترین پودر پاپریکا را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار میدهد تا بتوانند از آن در تمامی غذاهای خود استفاده کنند . همچنین برای دیدن سایر ادویه جات بالسی میتوانید از طریق سایت اقدام کنید.

 

 پودر پاپریکا

ادویه پودر پاپریکا بالسی

کاربرد های پودر پاپریکا

این ادویه رنگ پر جنب و جوش به هر غذایی می بخشد و می توان آن را به عنوان چاشنی روی تخم مرغ ، سالاد ، سیب زمینی و…  بپاشید یا به عنوان طعم دهنده برای مالیدن مرغ و گوشت استفاده کنید ،پاپریکا بیشتر از اینکه جنبه تندی داشته باشد ، به غذا رنگ میدهد.

پاپریکا تقریباً با هر نوع غذای خوش طعم ، از جمله تخم مرغ ، گوشت ، مرغ ، خورشت ، ماهی ، سوپ ، سبزیجات آب پز ، برنج و سس های خامه ای خوب ترکیب می شود. برای اکثر دستور العمل ها ، پاپریکا تقریباً در انتهای فرایند پخت اضافه می شود ، زیرا حرارت هم رنگ و هم طعم را کاهش می دهد.

پاپریکا بالسی از فلفل قرمز روشن و شیرین بدون هیچ گونه حرارتی تهیه شده است میتوان از آن برای افزودن رنگ یا طعم ملایم و جذابی که به غذا میدهد استفاده کنید. همچنین میتوانید لیست سایر ادویه جات بالسی را نیز مشاهده کنید.

 

طرز نگهداری پاپریکا

پاپریکا را باید در جای خنک و تاریک در ظرف دربسته نگهداری کرد. برای افزایش ماندگاری پاپریکا تا حد امکان، ادویه را در ظرفی که نور را مسدود می کند نگهداری کنید.

ادویه پاپریکا و سلامتی

این ادویه به لطف مواد مغذی ارزشمند و ترکیبات طبیعی موجود ، فواید زیادی برای سلامتی دارد . به ویژه سرشار از ویتامین A ، ویتامین B6 و بتاکاروتن است که می تواند به حفظ سلامت پوست کمک کند.

پاپریکا سرشار از آنتی اکسیدان است که یکی از شاخص ترین آنها ویتامین  C  می باشد . آنتی اکسیدان ها به جذب رادیکال های آزاد که مسئول تجزیه کلاژن در پوست هستند کمک می کند و می تواند به درخشندگی پوست شما در این زمینه کمک کند.

پاپریکا حاوی کپسایسین است ، ترکیبی که در فلفل وجود دارد و دارای خواص وسیعی برای سلامتی می باشد . به عنوان مثال ، دارای خواص آنتی اکسیدانی است و می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی ، بهبود ایمنی و حتی کاهش گاز کمک کند.

پاپریکا همچنین دارای سطوح بالایی پتاسیم است که می تواند به افزایش جریان خون و کاهش فشار خون کمک کند. همچنین سرشار از مس، آهن و ویتامین E میباشد ،همچنین پاپریکا می تواند به افزایش تشکیل گلبول های قرمز جدید کمک کند.

مزایای خرید پودر پاپریکا بالسی

  • مناسب ترین قیمت و کیفیت
  •  پذیرش و ارسال به موقع بالاترین سفارشات
  • تحویل به موقع سفارش ها
  • سرعت بالای تامین
  • فروش فله با قیمت عالی

خرید پودر پاپریکا بالسی

برای سفارش پودر پاپریکا  بالسی میتوانید با شماره    ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸    تماس بگیرید و یا از طریق سایت بالسی سفارش خود را ثبت کنید . پودر پاپریکا بالسی هم بصورت فله و هم در بسته بندی های سلفونی و پت به فروش می رسد. لازم به ذکر است که ارسال فاکتور های بالای ۴۰۰ هزار تومان رایگان می باشد.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.