چگونه دندان‌هایی سفید و براق داشته باشید؟

No Comments
3 دقیقه زمان مطالعه
عکس دندان های سفید

دندان یک عامل مهم در زیبایی افراد می‌باشد. البته جالب است بدانید رنگ دندان‌ها میتواند ارثی تیره و یا روشن باشد . اما عواملی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها یا ترک برخی عادات به دندان‌های خود براقیت خاصی ببخشید . میوه‌هایی ترد همچون هویج و کرفس عاملان طبیعی در سفید کردن دندان‌های انسان هستند . در ادامه راه کار هایی جذاب جهت سفید کردن دندان هایتان برای‌تان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید!

عکس دندان های سفید

 

 


توصیه می‌شود مقاله‌های زیر را مطالعه فرمائید:


چگونه دندان‌هایی سفید و براق داشته باشید؟ 

  • مسواک زدن

بهتر است روزی سه بار بعد از صبحانه ، ناهار و شام دندان‌های خود را مسواک کنید. پزشکان توصیه می‌کنند حتما قبل از صبحانه میل کردن دندان های خود را مسواک کنید. زیرا در شب بزاقی در دهان شما ترشح شده است که به پاکسازی دهان شما بپردازد. اگر قبل از میل کردن صبحانه مسواک بزنید هر چیزی که بعد از آن میل کنید حکم بزاقی در دهان شما ترشح میشود که ماند یک ضدعفونی کننده و خیمر دندان قوی عمل می‌کند.

  • کاهش مصرف نسکافه، چایی و قهوه

بهتر است میزان مصرف خود از نسکافه، چایی و قهوه به حداقل برسانید . اگر علاقه زیادی به این نوع نوشدنی‌ها دارید بهتر است حتما پس از میل کردن دندان‌های خود را مسواک کنید یا در صورت نبود مسواک در دسترس خودتان حتما دندان‌های خود را با آب بشوئید تا دندان هایتان تغییر رنگ ندهد.

  • استفاده از هویج و کرفس

سبزیجات و میوه هایی که دارای حالت تردی هستند، می‌توانند پلاک‌های چسبیده به دندان‌ها را پاک سازی کنند و از تغییر رنگ دندان ‌ها جلوگیری کنند . توصیه میشود در طول روز از آب کرفس و آب هویج یا ساقه کرفس و میوه هویج برای سفید شدن دندان هایتان استفاده کنید.

 

 

عکس هویج و کرفس

  • خوردن توت فرنگی

توت فرنگی یک میوه سرشار از ویتامین ث می‌باشد به همین دلیل در سفید کردن دندان‌ها و ضدعفونی کردن دندان نقش بسیار موثری را اجرا می‌کند. می‌توانید توت فرنگی را مانند دیگر میوه های میل کنید یا آن را از وسط نصف کنید روزی دوبار بر روی دندان‌های خود بمالید. بعد از گذشت 3 هفته مشاهده می‌کنید دندان‌های شما تغییر مثبتی داشته است.

 

 


برای سفارش محصولات بالسی میتوانید با شماره  ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸   تماس بگیرید.


  • ممنوعیت در کشیدن سیگار  و قلیان

استعمال سیگار یا قلیان کمترین ضرری که به بدن انسان میرساند، تغییر رنگ دندان‌ها به رنگ زرد می‌باشد. در ادامه حتی منجر به از بین رفتن دندان نیز می‌شود. بهتر است جهت سفید کردن دندان‌های خود از استعمال هرگونه خانیات پرهیز کنید.

 

 

عکس سیگار

 

 

  • پوست پرتقال

تقریبا در همه فصول سال می‌توانید پرتقال را پیداکنید. پوست پرتقال را جداکنید و روزی دوبار با پوست پرتقال دندان‌های خود مسواک کنید. ویتامین ث موجود در پرتقال باعث ضدعفونی، سفید شدن و  استحکام دندان‌های شما می‌شود. شما می‌توانید از راه‌های طبیعی دندان‌هایی زیبا و براق داشته باشید.

عکس پوست پرتقال

 

No Comments
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.