چه چیزهایی در محل کار بخوریم تا چاق نشویم؟

No Comments
3 دقیقه زمان مطالعه
عکس غذا خوردن هنگام کار

در این مقاله می‌خواهیم به سوالات زیر پاسخ دهیم:

1- در محل کار معمولا چقدر انرژی مصرف می‌کنیم؟

2-برای جایگزینی انرژی در محل کار از چه غذایی استفاده کنیم؟

3-چقدر در محل کار از مواد غذایی استفاده کنیم تا چاق نشویم؟

خوردن یکی از لذت‌های بشر است، یادم می آید که یکی از دوستانم از من پرسید”چی بخورم که چاق نشم؟” و البته این سوال یکی از مهمترین سوالاتی است که مردم از گوگل نیز می‌پرسند.تناسب اندام و حفظ سلامتی این روزها برای همه مهم است و معمولا در میهمانی‌ها و جمع‌های دوستانه سوالات ” چقدر لاغر شدی!” یا “چرا چاق شدی؟” از همه پرسیده می‌شود.

1- در محل کار معمولا چقدر انرژی مصرف می‌کنیم؟

در محل کار 100 الی 130 کالری در ساعت انرژی مصرف می‌کنیم!

این روزها اغلب افراد به صورت نشسته کار می‌کنند و بسیاری از امور با کامپیوتر انجام می‌شود. هنگام کار کردن با کامپیوتر بهتر است به موارد زیر دقت کنیم:

  • هر 20 دقیقه که به مانیتور خیره می‌شویم به مدت 20 ثانیه به دور نگاه کنیم.
  • هر 45 دقیقه به مدت 1 دقیقه در شرکت بلند شویم و قدم بزنیم. (مثلا برای صرف چای یا خوردن آب…)
  • حتما در ساعات غیر اداری به گردن و کمر خود ورزش دهیم.

2- سر کار چی بخوریم؟

بهترین مواد برای مصرف در هنگام کار، میوه‌ها و مواد ویتامین دار هستند، این مواد ضمن تامین انرژی بدن، ویتامین‌ها و مواد مغزی را به بدن می‌رسانند. اما مشکل اینجاست که نگهداری مواد غذایی در محل کار نیاز به سیستم‌های خنک کننده و استفاده از ‌آن‌ها لوازمی مانند بشقاب، چاقو، چنگال نیاز است، به همین دلیل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در محل کار میوه خشک است، قند این میوه متناسب بوده و طعم بی نظیری دارد، میوه‌‌های خشک اسلایس شده بوده و استفاده آن‌ها راحت‌تر است. که بر حسب اتفاق ما نیز در این سایت بهترین‌های آن‌ها را نیز می‌فروشیم که از طریق لینک زیر امکان خرید آن‌ها وجود دارد.

 

 


بیشتر بخوانید : سبزی آش دوغ چیست؟


 

3- چقدر در محل کار از مواد غذایی استفاده کنیم تا چاق نشویم؟

به اندازه بخوریم، مصرف 50 گرم میوه خشک برای یک روز کاری کافی است، استفاده از سبزیجات، دانه‌های سویا و دمنوش‌ها نیز می‌تواند مفید باشد و ضمن برطرف کردن گرسنگی و تشنگی (مانند دمنوش به لیمو) می‌تواند ویتامین‌های مورد نیاز بدن را نیز تامین نماید. معمولا افراد در هنگام فکر کردن متوجه نمی‌شوند که چقدر از مواد غذایی استفاده کرده‌اند، پس بهتر است حتما مواد غذایی کاملا در دسترس نباشند و در جایی دورتر دست قرار گیرند تا فقط هنگام نیاز به آن‌ها مراجعه شود.

اگر شما هم پیشنهاداتی برای خوردن در هنگام کار دارید در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید!

No Comments
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.