ادویه کوکو سبزی

No Comments
3 دقیقه زمان مطالعه
عکس کوکو سبزی

ادویه کوکو سبزی

کوکو سبزی یک غذای اصیل ایرانی می‌باشد که به همراه گردو یا زرشک سرو می‌شود. می‌توانید این غذا را به همراه سبزی پلو یا به صورت ساندویچی تهیه کنید. شرکت بالسی سبزی کوکو خشک را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهد می‌توانید جهت تهیه کوکو سبزی، از سبزی کوکو خشک بالسی نیز استفاده کنید. بهترین ادویه برای کوکو سبزی از نمک، پودر گل سرخ، پودر کاری، پودر دارچین و پودر فلفل سیاه تشکیل می‌شود که می‌توانید تمامی ادویه های نامبرده را از شرکت بالسی بصورت درجه یک و اعلاء تهیه کنید.

عکس کوکوسبزی
مواد لازم کوکو سبزی:

سبزی کوکو(تره، جعفری، گشنیز و شنبلیله) : 500 گرم

سیر : سه حبه

بکینگ پودر : 2/1 قاشق چایی خوری

تخم مرغ : سه عدد

زرشک و گردو : به مقدار لازم

ادویه ( پودر گل سرخ، پودر کاری، پودر دارچین و پودر فلفل سیاه) : یک قاشق چایی خوری

روغن کنجد: به مقدار لازم


توصیه می‌شود مقاله های زیر را مطالعه فرمائید:


عکس کوکو سبزی
طرز تهیه کوکو سبزی:

تخم مرغ ها را بسوئید سپس آن ها را شکسته و در یک کاسه ریخته و هم بزنید تا کاملا یکدست شود. سپس سیر ها را رنده کنید و به تخم مرغ ها اضافه کنید. سپس سبزی را در ظرف ریخته و هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند. در مرحله بعدی ادویه مخصوص کوکو سبزی که شامل پودر گل سرخ، پودر دارچین، فلفل سیاه و پودر کاری می‌شود را به مواد اضافه کنید و در مرحله آخر گردو های ریز شده و زرشک را در مواد بریزید و هم بزنید تا کاملا با یکدیگر مخلوط شود.

در ماهیتابه ای کمی روغن کنجد ریخته تا ظرف چرب شود. آن گاه مواد را داخل ماهیتابه ریخته و روی حرارت کم قرار دهید تا به آرامی پخته شود. حتما در ماهیتابه را بگذارید تا با بخار، مغز پخت شود. پس از آن که کاملا پخته شد کوکو سبزی را برگردانده و اجازه دهید طرف دیگر هم پخته و سرخ شود. زمانی که دو طرف سبزی کوکو کاملا پخته شد می‌توانید آن را در یک طرف دیگر برش بزنید و با زرشک و گردو تزئین کنید.

غذا آماده سرو است نوش جان!

سبزی کوکو خشک

No Comments
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.