شرکت های تولید کننده میوه خشک

1 Comment
3 دقیقه زمان مطالعه
میوه مخلوط خشک بالسی

بالسی،یکی از بهترین شرکت های تولید کننده میوه خشک

میوه خشک صادراتی

 شرکت صنایع غذایی بالسی یکی از شرکت های تولید کننده میوه خشک  در سطح انبوه می باشد . این شرکت برای خشک کردن و بسته بندی محصولات از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده کرده و هر روز نیز برای پیشرفت بیشتر ابزارآلات خود تلاش می کند . بالسی علاوه بر تولید ، این محصولات را  مستقیما به مصرف کنندگان نیز عرضه می کند . بدین ترتیب با حذف واسطه ها ، کالایی با کیفیت و با قیمت واقعی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

 

 

بالسی همراهی مطمئن برای شرکت های تولید کننده میوه خشک  

همانطور که گفته شد بالسی، یکی از تولید کنندگان میوه خشک  است که امر بسته بندی و فروش آنها را نیز انجام می دهد . بهداشت و سلامتی اصل اول محصولات بالسی است و تمامی آنها در شرایطی استاندارد و سالم انبار می شوند تا زمانی که به دست مصرف کنندگان برسند. به مدد دانش بالای پرسنل بالسی محصولات این شرکت از کیفیتی در حد صادرات برخوردار هستند. نکته مثبت دیگر اینکه کارشناسان کنترل کیفی بالسی به تمام مراحل کار نظارت داشته و تا زمانی که از تطابق محصول با استانداردهای بین المللی اطمینان خاطر کسب نکنند آن را روانه بازار نمی کنند.

در کنار این تولید قدرتمند، بالسی در زمینه فروش محصولات نیز بسیار هوشمندانه عمل می کند. به طوری که بسیاری از کارخانجات، هتل ها و برندهای معروفی همچون دلپذیر، بیژن، طبیعت و … مشتریان پر و پا قرص بالسی هستند.

شرکت ها و بنگاه های کوچک بسیاری وجود دارد که در زمینه تولید میوه خشک فعالیت دارند. اما بسته بندی مناسب و لاین فروش مستقیم برای محصولات خود ندارند. بالسی می تواند یک همراه و همکار مطمئن برای چنین شرکت هایی باشد. در واقع این تولید کنندگان میوه خشک  بخشی از نیاز بالسی را تأمین کرده و در مقابل محصولات آنها بسته بندی شده و در بازارهای جهانی به فروش می رسد.

 

لیست میوه جات خشک بالسی

 

یک خریدار میوه خشک جهت صادرات باید از کجا خرید کند؟

یک خریدار میوه خشک جهت صادرات باید دقت داشته باشد که محصولاتی انتخاب کند که بسته بندی استاندارد و زیبایی داشته باشند . زیرا این مقوله در بازارهای خارجی بسیار اهمیت دارد . همچنین میوه های خشک همگی باید سالم و بدون عیب باشند . یعنی از میوه های تازه و درجه یک تهیه شده باشند تا کیفیت و طعم آنها کاملا چشم گیر و باب طبع باشد.

به علاوه فرآیند خشک کردن میوه ها باید با رعایت تمام استانداردهای لازم انجام شده و خیلی خشک یا نرم نباشند . رنگ آنها نیز نباید به تیرگی بزند و در نهایت اینکه باید تازه به تازه آماده شده و کهنه و مانده نباشند. اینها مواردی بود که برای خرید میوه خشک جهت صادرات باید مدنظر داشته باشید تا بتوانید به عنوان یک تاجر در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید.

 

1 Comment
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.